Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б

Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
4 600 ₴
В наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000119345
Габарити упаковки, мм
385х330х360
Тип двигуна
4-тактний одноциліндровий
Обсяг масла в картері двигуна, л
0,6
Потужність двигуна, к.с.
6,5
Система охолодження
Повітряна примусова
Ємність паливного бака, л
3,6
Діаметр циліндра хід поршня, мм
68/54
Робочий об'єм двигуна, куб. см
196
Витрата палива, гр кВт*год
380
Маса нетто брутто, кг
12,0/4,0
Датчик низького рівня масла в двигуні
Є
Діаметр валу, мм
19,05
Тип хвостовика валу
Шпонковий
Довжина валу, мм
58,5
Електричний стартер
Немає

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння двз-200б потужністю 6,5 к.с. і робочим об’ємом 196 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-200б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.