Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза)

Мотоблок Кентавр МБ1012ДЕ (мотоблок + фреза) від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
52 946 ₴
Немає в наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000117228
Тип коробки передач
Шестерна
Тип палива
Дизель
Кількість передач
6/2
Тип зчеплення
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Потужність двигуна, к.с.
8,9/12,0
Модель двигуна
ДД195ВЕ
Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Інше обладнання
Передня фара, 55 Вт
Номінальна витрата палива, г кВт год
255
Система запуску двигуна
Електричний / ручний стартер
Тип, ємність АКБ А год
45
Система охолодження двигуна
Рідинне охолодження
Привід фрези
Шестерно-ланцюговий
Вал відбору потужності
Бічний, під шпонку 17,5
Транспортні колеса
6.00-12
Колія коліс, мм
650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед назад, км год
3,2-25,9 / 2,6-6,7
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Глибина культивації, мм
190
Електрообладнання
Електрогенератор, 12 В
Вимірювальні прилади
Амперметр
ЗІП
В комплекті
Споряджена вага, на колесах на фрезах, кг
282 / 353
Робочий об'єм двигуна, см
631
Номінальні обороти, об хв
2200
Обсяг картера двигуна, л
2
Тип масла в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла
-
Обсяг системи охолодження, л
2,3
Тип охолоджуючої рідини
Вода (дистильована)
Тип приводу трансмісії
Ремінний
Тип приводних ременів
-
Струмок для підключення активного навішування
Є
Спосіб включення заднього ходу
Важелем
Обсяг масла в картері трансмісії, л
5,0
Тип масла в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Тип і регулятор керма
-
Спосіб установки грунтофрези
Окремо через перехідний редуктор
Номінальна частота обертання грунтофрези, об хв
400
Кількість секцій грунтофрези, шт
12
Розмір кількість тип ножів грунтофрези
22
Ширина захвату грунтофрези, мм
1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм
400
Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
2250×1060×1000
Ємність паливного бака, л.
9,0

Опис

Опис мотоблока Кентавр МБ 1012ДЕ

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.

Особливості моделі Кентавр МБ 1012ДЕ:

ДВИГУН

  • Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
  • 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
  • Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
  • Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
  • Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
  • Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
  • Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
  • Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
  • Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.

ТРАНСМІСІЯ

  • Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
  • Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
  • Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
  • Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
  • Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.

РАМА

  • Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
  • Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
  • Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
  • Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
  • Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об'єм відсіку, зручно відкривається.
  • Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м'який ґрунт.
  • Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
  • Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.

ЕРГОНОМІКА

  • Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
  • Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
  • Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
  • Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з'єднань при роботі.
  • Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.