Мотоцикл {0}}

Мотоцикл {0}} від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
40 186 ₴
Немає в наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000056034
Виробник
Spark
Дополнительно
Гофрированные чехлы на стойках передней вилки
Количество мест
Двухместный
Тип охлаждения
Воздушное охлаждение
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас, Дуплексная, трубчатый каркас
Сцепление
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Коробка передач
Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5), Механическая 5-ступенчатая, последовательная (схема 1-0-2-3-4-5)
Тип двигателя
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с верхним расположением клапанов
Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Модель двигателя
FT164FML
Тип топлива
Бензин с октановым числом не ниже 92
Тип моторного масла
Полусинтетическое моторное масло класса SG, SF или выше для 4-тактных мотоциклетных двигателей
Воздушный фильтр
Многоразовый поролоновый
Зажигание
Электронное, CDI
Грузоподъемность, кг
150
Сиденье
Спортивного типа, полужесткое, двухуровневое, полной длины
Тип мотоцикла
Дорожній легкий, Дорожный легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер, Электростартер, кикстартер
Габаритные размеры (ДхШхВ), мм
1945х710х1122
Объем топливного бака, л.
10,0
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Конструкционная масса, кг
115
Колесная база, мм
1240
Подвеска переднего колеса
Телескопическая вилка
Подвеска заднего колеса
Маятниковая с двумя амортизаторами
Напряжение бортовой электросети, В
12
Амортизаторы передние
Масляные
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Рабочий объем двигателя, см3
197
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Сидіння
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Номинальная мощность, кВт (л.с.)
9,75 / 13,2
Максимальна швидкість, км год
110
Модель двигуна
FT164FML
Повітряний фільтр
Багаторазовий поролоновий
Колісна база, мм
1240
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
197
Об'єм паливного бака, л.
10,0
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1945х710х1122
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нема
Гальмівна рідина
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
115
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,8
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
9,75 / 13,2
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
1,0
Паливні фільтри
Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Дискове гідравлічне
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування повороту керма
Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Нема
Захистна накладка на глушнику
Хромована
Підніжки пасажира
Відкидні
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Висота по сидінню водія, мм
800
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Нема
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
7500
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Гелева, 9
Розмір шин передня задня
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передній задній
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"
Система подачи топлива
Самотек
Максимальная скорость, км час
110
Номинальный расход топлива, л 100 км
2,8
Высота по сиденью водителя, мм
800
Приборная панель
Комбинированная. Механический спидометр, индикация: номер передачи, дальний свет, повороты, входящий звонок.
Передняя оптика
Фара встроенная в обтекатель, с лампой накаливания. Указатели поворотов с лампами накаливания.
Задняя оптика
Задний фонарь встроенный в обтекатель крыла, комбинированный: тормоз, габарит, со светодиодной матрицей. Указатели поворотов с лампами накаливания
Противоугонная сигнализация
Нет
Блокировка поворота руля
Замок на стойке руля
Блокировка замка зажигания
Нет
Задний багажник
Полноразмерный
Кофр для мотошлема
Нет
Комплект инструмента (зип)
Стандартный
Защитная накладка на глушителе
Хромированная
Защитная накладка на выпускной трубе
Нет
Дуги безопасности
Нет
Защита ног пассажира
Нет
Подножки водителя
Неоткидные
Подножки пассажира
Откидные
Максимальные обороты коленчатого вала, об хв
7500
Количество и размещение клапанов
2, верхнее
Размещение распределительного вала
Верхнее
Балансировочный вал
Нет
Топливные фильтры
Полимерная сетка в горловине бака, металлическая сетка на топливном кране
Масляный фильтр
Полимерная сетка
Объем картера двигателя и коробки передач, л
1,0
Привод заднего колеса
Цепная передача 14/40 открыта
Генератор, (напряжение, В) (мощность, Вт)
14/85
АКБ тип, ёмкость, А*ч
Гелевая, 9
Диск переднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Диск заднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Амортизаторы задние
Пружинно-масляные
Тип переднего тормоза
Дисковое гидравлическое
Тип заднего тормоза
Барабанный механический
Тормозная жидкость
DOT 3, DOT 4
Размер шин передняя задняя
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передней задней
Дорожный универсальный "асфальт/грунт"

Опис

Опис мотоцикла SPARK SP200R-25I версія 2018 р.

SPARK SP200R-25I – одна зі старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2018 року цей мотоцикл отримав цілу низку корисних конструктивних удосконалень, а також покращений дизайн. Переглянута комплектація й обвіси: як то кажуть, усе, що потрібно й нічого зайвого. Але загалом він так і залишився солідним добрим 197-кубовим класичним двомісником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Кольорова гама

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Нова версія SPARK SP200R-25I пропонується в шести варіантах колірного оформлення: чорному, червоному, синьому, блакитному, зеленому та білому.

Спортивний образ

Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з підведеною і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість із його спортивними побратимами більш високого класу.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Це відчуття посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, що вбудований в обтічник сидіння.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I
Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Слід зазначити, що пасажирське сидіння у SPARK SP200R-25I повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажопідйомність мотоцикла складає 150 кг (при власній масі 117 кг), що безпосередньо наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, звичайно, подовжене заднє крило прекрасно захищає і сам мотоцикл, і пасажира від бруду, що летить із колеса.

Функциональная оптика

У SPARK SP200R-25I передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони однакові, а значить, взаємозамінні.

Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається завдяки багатосегментному відбивачу. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши за цих обставин яскравості світлового потоку.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Панель приладів: максимальна інформативність

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

За щитком обтічника SPARK SP200R-25I розташована нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном і інформативністю вона більше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, стрілочні спідометр і тахометр, що прекрасно читаються в будь-якій ситуації. На спідометрі, як і має бути: два лічильники – загального й щоденного пробігів. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники. А ще в цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз’єм для зарядки мобільних гаджетів, цифровий годинник та індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон («на ходу» в мотошоломі дзвінка можна й не почути).

Ергономіка

Завершуючи тему дизайну й ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду й не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Двигун і трансмісія

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Тепер подивимося детальніше на конструкцію мотоцикла й почнемо, звичайно, з двигуна. Чудово себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML, що розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв. Максимальний крутний момент − 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоби без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а часом і швидше.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження − повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо − неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла − напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище, для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія й ходова частина цілком мають класичну схему: ланцюговий привід із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска − маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска − перевернутого типу.

Коробка передач п’ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер ввімкненої передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє − барабанне, механічне.

Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку й ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість за будь-якого навантаження. П’ятиспицеві колеса − легкі й міцні одночасно − покращують динаміку розгону.

Мотоцикл SPARK SP200R-25I

Витрата палива й сервіс

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці . Але про всяк випадок аварійний запас є: достатньо перемкнути паливний кран у потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомайстерні або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I − невибаглива й надійна «робоча конячка», але водночас досить зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.