Мотоцикл {0}}

Мотоцикл {0}} від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
39 104 ₴
Немає в наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000090611
Виробник
Spark
Дополнительно
Гофрированные чехлы на стойках передней вилки
Количество мест
двухместный
Тип охлаждения
Воздушное охлаждение
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас, Дуплексная, трубчатый каркас
Сцепление
Механическое, многодисковое, в масляной ванне
Коробка передач
Механічна 5-ступінчаста, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5), Механическая 5-ступенчатая, последовательная (схема 1-0-2-3-4-5)
Тип двигателя
Одноцилиндровый, четырехтактный, карбюраторный, с верхним расположением клапанов
Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Модель двигателя
ZS161FMJ
Тип топлива
Бензин с октановым числом не ниже 92
Тип моторного масла
Полусинтетическое моторное масло класса SG, SF или выше для 4-тактных мотоциклетных двигателей
Воздушный фильтр
Многоразовый поролоновый
Зажигание
Электронное, CDI
Грузоподъемность, кг
150
Сиденье
Спортивного типа, полужесткое, двухуровневое, полной длины
Тип мотоцикла
Дорожній легкий, Дорожный легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер, Электростартер, кикстартер
Габаритные размеры (ДхШхВ), мм
1950×750×1210
Объем топливного бака, л.
13,0
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Конструкционная масса, кг
110
Колесная база, мм
1250
Подвеска переднего колеса
Телескопическая вилка
Подвеска заднего колеса
Маятниковая с двумя амортизаторами
Напряжение бортовой электросети, В
12
Амортизаторы передние
Масляные
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Рабочий объем двигателя, см3
144
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Сидіння
Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Номинальная мощность, кВт (л.с.)
8,6 / 11,7
Максимальна швидкість, км год
90
Модель двигуна
ZS161FMJ
Повітряний фільтр
Багаторазовий поролоновий
Колісна база, мм
1250
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
144
Об'єм паливного бака, л.
13,0
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1950×750×1210
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нема
Гальмівна рідина
DOT 3, DOT 4
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Діаметр циліндра, хід поршня, мм
61 / 49.5
Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
110
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,2
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
8,6 / 11,7
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
0,7
Паливні фільтри
Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Дискове гідравлічне
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування повороту керма
Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Нема
Захистна накладка на глушнику
Фарбована
Підніжки пасажира
Відкидні
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 відкрита
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Висота по сидінню водія, мм
780
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Нема
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
8500
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Кислотно свинцева, 6,5
Розмір шин передня задня
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передній задній
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"
Система подачи топлива
Самотек
Максимальная скорость, км час
90
Номинальный расход топлива, л 100 км
2,2
Высота по сиденью водителя, мм
780
Приборная панель
Комбинированная. Механический спидометр, индикация: номер передачи, дальний свет, повороты, входящий звонок.
Передняя оптика
Фара встроенная в обтекатель, с лампой накаливания. Указатели поворотов с лампами накаливания.
Задняя оптика
Задний фонарь встроенный в обтекатель крыла, комбинированный: тормоз, габарит, со светодиодной матрицей. Указатели поворотов с лампами накаливания
Противоугонная сигнализация
Нет
Блокировка поворота руля
Замок на стойке руля
Блокировка замка зажигания
Нет
Задний багажник
Полноразмерный
Кофр для мотошлема
Нет
Комплект инструмента (зип)
Стандартный
Защитная накладка на глушителе
Крашеная
Защитная накладка на выпускной трубе
Нет
Дуги безопасности
Нет
Защита ног пассажира
Нет
Подножки водителя
Неоткидные
Подножки пассажира
Откидные
Максимальные обороты коленчатого вала, об хв
8500
Количество и размещение клапанов
2, верхнее
Размещение распределительного вала
Верхнее
Балансировочный вал
Нет
Топливные фильтры
Сменный сетчатый (бумажный) на топливопроводе
Масляный фильтр
Полимерная сетка
Объем картера двигателя и коробки передач, л
0,7
Привод заднего колеса
Цепная передача 14/40 открыта
Генератор, (напряжение, В) (мощность, Вт)
14/85
АКБ тип, ёмкость, А*ч
Кислотно свинцовая, 6,5
Диск переднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Диск заднего колеса
Легкосплавный литой 5-спицевый
Амортизаторы задние
Пружинно-масляные
Тип переднего тормоза
Дисковое гидравлическое
Тип заднего тормоза
Барабанный механический
Тормозная жидкость
DOT 3, DOT 4
Размер шин передняя задняя
2.75-18 / 3.00-18
Тип протектора, передней задней
Дорожный универсальный "асфальт/грунт"
Диаметр цилиндра, ход поршня, мм
61 / 49.5

Опис

Опис мотоцикла SPARK SP150R-11

Мотоцикл SPARK SP150R-11 – легкий універсальний двомісний дорожній мотоцикл класичного компонування, придатний для експлуатації, як у міських умовах, так і в сільській місцевості. За моделлю двигуна, ходовою частиною, рульовим управлінням і низкою інших характеристик повністю аналогічний до моделі SPARK SP150R-13.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Основна відмінність SP150R-11 – «елегантний», плавний, але водночас цілком сучасний дизайн бензобака, бічних накладок, підсідельного обтічника, заднього ліхтаря, переднього й заднього крил, накладки глушника.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Загалом дизайн SP150R-11 рекомендований для аудиторії з трохи більш спокійними смаками, ніж відверто «молодіжний» SP150R-13. До того ж, SP150R-11 має невеликий задній багажник, який одночасно є рукояткою для пасажира.

Крила коліс трохи ширші, ніж у SP150R-13, і додатково забезпечені жорсткими пластиковими бризковиками. Задній ліхтар – в окремому корпусі, великий, добре помітний не тільки ззаду, але і з боків. Паливний бак великий, місткістю 13 літрів, грушоподібної форми: його задня частина звужена і плавно стикується із сидінням – красиво і зручно. Глушник довгий, чорний, конічної форми, з невеликою чорною захисною накладкою. Педаль перемикання передач – одноплеча, без «п`яти».

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

В іншому моделі SP150R-11 і SP150R-13 однакові:

Мотоцикли самі собою невисокі, але внаслідок порівняно широких і високих паливних баків маленькими не виглядають. Досить стійкі й маневрені. За характеристиками придатні і для молоді (зокрема і для дівчат), і для людей старшого віку.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Оснащені двигуном ZS161FMJ виробництва корпорації Zongshen (має добру репутацію в українських покупців). Двигун одноциліндровий, чотиритактний, повітряного охолодження. Потужність 8,6 кВт (11,7 к.с.), об`єм 144 см3. Дає змогу розвивати непогану швидкість – до 95 км/год. Двигун кріпиться до рами в п`яти точках, що суттєво знижує вібрацію. Карбюратор якісний, марки KIEMA, виготовлений за японською технологією. Є додатковий паливний фільтр. Внизу картера – вікно для контролю наявності оливи (не треба кожен раз для перевірки викручувати пробку зі щупом).

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Коробка передач 5-швидкісна, не кругова, а «доросла мотоциклетна»: перша швидкість вмикається натиском важеля вперед, інші 4 – натиском назад. Нейтральна передача – між 1-ю і 2-ю швидкостями. Зчеплення – класичне, з керуванням від важеля на кермі. Ланцюгова передача відкритого типу: завжди під контролем.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Колеса великі, 18-дюймові, як на більш потужних 200-кубових і 250-кубових мотоциклах. Диски литі легкосплавні, з п`ятьма прямими спицями. Протектор покришок – універсальний, з помірно високими ґрунтозачепами, придатний і для асфальту, і для ґрунтовки. Гальма в оптимальній комбінації: попереду – дискове гідравлічне, ззаду – барабанне механічне, забезпечують і добру динаміку гальмування, і високу надійність. Кермо середньої ширини, вигнуте; зручне і для маневрування в місті, і для утримування напрямку на нерівній ґрунтовці. Рукоятки керма напівм`які, зручно лягають у руку. На стійках керма – гофра.


Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11

Фара оригінальної «корончатої» форми, вбудована в обтічник. Покажчики поворотів – на еластичних кріпленнях, з оранжевими лампочками розжарювання. Комбінована монокорпусна панель приладів за дизайном чітко вписується в обтічник фари, немов би складаючи з ним одне ціле. Є спідометр, тахометр і покажчик рівня палива – стрілкові. Кришка паливного бака замикається на ключ. Підніжки пасажира – відкидні.

Мотоцикл SPARK SP150R-11
Мотоцикл SPARK SP150R-11