Мотоцикл {0}}

Мотоцикл {0}} від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
26 410 ₴
Немає в наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000120535
Виробник
Spark
Рама
Хребтовая
Коробка передач
Механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
Додатково
Передній вантажний кошик, вантажний кошик на рамі
Тип мотоцикла
Дорожній легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Сидіння
Дорожнього типу, м'яке, однорівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Максимальна швидкість, км год
80
Модель двигуна
1P52FMBH
Повітряний фільтр
Одноразовий паперовий
Колісна база, мм
1210
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
110
Об'єм паливного бака, л.
4,0
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
1975х690х1070
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нема
Гальмівна рідина
Нема
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Задня оптика
Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
88
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,0
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
5,0 / 6,8
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
0,5
Паливні фільтри
Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі
Передня оптика
Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Барабанний механічний
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Не швидкознімний
Захистна накладка на глушнику
Нема
Підніжки пасажира
Відкидні
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 в захисному кожусі
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий (спиці подвоєні)
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий (спиці подвоєні)
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Нема
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
8000
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Кислотно свинцева, 7
Розмір шин передня задня
2.50 17 / 2.75 17
Тип протектора, передній задній
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"

Опис

Опис мотоцикла SP110C-3C

Найбільш точно суть мотоцикла SPARK SP110С-3С можна схарактеризувати словами: «практичність, універсальність, ергономічність».

Це майже ідеальний двоколісний транспорт для тих, хто на перше місце ставить функціональність і зручність експлуатації. Для тих, кому потрібно кожен день їздити міськими вулицями у своїх справах, ввечері заїхати в магазин і накупити продуктів, а у вільний час вибратися по гриби або на риболовлю.

Але водночас завжди та всюди почуватися впевнено та комфортно — і на гладкому асфальті, і на нерівній ґрунтовій дорозі, і на звивистій лісовій стежці. Ну і, звичайно, щоб витрати на придбання та експлуатацію мотоцикла не були надмірними для сімейного бюджету.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Варто особливо відзначити, що при всій своїй раціональності та економічності SP110C-3С гарний і навіть елегантний. Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвески надають мотоциклу вельми привабливий зовнішній вигляд.

Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами «дальнє/ближнє», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.

Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень. Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.

Уся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.

У мотоциклі застосоване компонування «скутерета» з заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.

Сидіння двомісне, великої довжини, напівм’яке — зручно і водієві, і пасажиру. Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім неважкий і важить усього 85 кг.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

4 багажних місця дають змогу розмістити багато різних вантажів: зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом; додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом; задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком; багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.

Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.

Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.

Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.

Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні, з добрим оглядом. М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.

Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.

Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.

Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.

Двигун має об’єм 107 см³, потужність 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.

Максимальна швидкість 80 км/год. Об’єм паливного бака – 4,0 л, середня витрата палива — 2,0 л/100 км.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».

Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.

Мотоцикл SPARK SP110C-3C
Мотоцикл SPARK SP110C-3C

Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.

Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивання й надають високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах, забезпечують добру амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.

Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — добра динаміка й курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.

Барабанні механічні гальма надійні, прості в обслуговуванні й мають довгий термін служби.

Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.

Як бачимо, SPARK SP110С-3С — чудовий варіант економного універсального мотоцикла «на всі випадки життя», який за правильної експлуатації та своєчасного техобслуговування вірно прослужить своєму власникові довгий час.