Трактор FT454SC

Трактор FT454SC від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
627 825 ₴
В наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000148254
Комплектація
пластикові передні крила з металевим каркасом, металеві задні крила, табличка для кріплення заднього номерного знака, капот з газомасляними підйомниками
Показати повністю
Гальма
на задніх колесах, дискові, х механічним приводом, здвоєні педалі
Тип двигуна
дизельний, 4-тактний, с безпосереднім упорскуванням
Система запуску
електростартер
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт)
45 (33,1)
Колісна формула
4х4
Номінальне тягове зусилля, кН
12,0
Рульове управління
гідрооб ємне з окремим насосом та окремим масляним баком, гідрооб ємне
Формула перемикання передач
(4х3)+(4х3)
Муфта зчеплення
суха, дводискова, кулачкова, дводискова
Кабіна
+
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм
4150х1610х2550
Експлуатаційна маса, кг
2726
Модель двигуна
A495BT
Число й розташування циліндрів
4, вертикальне
Номінальні оберти колінчастого валу, об хв
2400
Номінальна витрата палива, г кВт*год
238
Безпечний пуск
блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження
рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Об єм паливного баку, л
60,0
Паливний фільтр грубого очищення
+
Паливний фільтр тонкого очищення
+
Повітряний фільтр
сухий паперовий, 2 елементи, з циклоном, з датчиком засміченості, встановлений на радіаторі охолодження двигуна
Система змащення
комбінована, насосом и розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення
+
Тип масла в картері
мастило моторне ДТЗ TURBO SYNT DIESEL 10W-40 API CF-4/SG
Об єм мастила в картері, л
5,1
Тип трансмісії
механічна шестеренчаста
Основна коробка передач
4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки
3 діапазони
Окрема реверсивна коробка
вперед нейтраль назад
Теоретична швидкість руху вперед, км год
2,2-32,0
Теоретична швидкість руху назад, км год
2,0-30,0
Стоянкове гальмо
блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу
Блокування диференціалу заднього мосту
педаллю, без фіксації
Передній міст
ведучий, відключається, портального типу з бічними редукторами
Гідроциліндр рульового управління
двосторонній симетричний, з захисними кожухами
Розмір передніх шин
8.30-20
Розмір задніх шин
12.4-28
Колісна база, мм
2000
Колія передніх коліс, мм
1300, 1500
Колія задніх коліс, мм
1220, 1300, 1500, 1620
Кліренс, мм
350
Агротехнічний просвіт, мм
400
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м
3,3
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м
3,0
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту
Трансмісійне мастило ДТЗ ТАД-17и SAE 85W-90 API GL-5
Об єм мастила в картері трансмісії ПВМ, л
23,0 / 4,0
Тип мастила в ГОРУ
ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об єм масляного баку ГОРУ, л
1,2
Задня навісна система
універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника
вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг
670
Управління гідропідйомником
гідророзподільник позиційний з одним гідровиходом, додатковий двосекційний гідророзподільник з чотирма гідровиходами
Розміщення мастила гідропідйомника
в окремому великому баку ззаду кабіни
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання
з бистроразривнимі муфтами, 1 (напір / слив) з управлінням від основного гідророзподільника, 4 (напір / слив) з управлінням від додаткового гидрораспределителя
Показати повністю
Буксирувальний пристрій
з ємна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою. окремий навісний силовий буксіровальний вузол
Вал відбору потужності (ВВП)
задній поздовжній, 8 шліців, 35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об хв
540 / 1000
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування
+
Конструкція бічних розтяжок та укосів
жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок
Тип робочої рідини гідросистеми
ТМ «ДТЗ» HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46
Об єм масляного баку гідросистеми, л
9,5
Додаткове обладнання
повітряний компресор з ресивером
Кабіна водія
з вентиляцією, опаленням і оглядом 360
Додаткові підніжки
з обох боків
Сидіння водія
на амортизаторі, регулюється по жорсткості, відстані до керма
Панель приладів
комбінована, зі світловими індикаторами
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В А*год
12 / 100
Генератор тип, напруга (В),потужність (Вт)
змінного струму, 14, 750
Світлове обладнання
основні передні фари, дві додаткові передні фари, чотири задні фари, передні і задні ліхтарі і покажчики поворотів, задні сигнали гальма, повторювачі габаритів і поворотів на стійках кабіни, сигнальний ліхтар-маячок, підсвічування заднього номера
Показати повністю
Електророзетка для підключення причепа
+
Інше електрообладнання
звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Об'єм двигуна, см
2980
Тиск упорскування палива, МПа (кгс см )
18,5-19,0 (189-194)
Додаткові вантажі передні задні, (шт. × кг)
6х24 /

Опис

Опис трактора Foton-Lovol FT454SС

Універсальний повнопривідний трактор з двигуном потужністю 45 к.с. і гідравлічним рульовим керуванням. Завдяки окремому реверсу, трансмісія забезпечує 12 швидкостей руху вперед і 12 назад. Зчеплення двухдисковое. Оснащений додатковим гідророзподілювачем і пневматичним компресором.

Два типу задніх причіпних пристроїв: потужне для великого навантаження і друге - маятникова тяга для роботи буксира спільно з ВВП. Кабіна оснащена системою обігріву та вентиляції. Раціональна компоновка робочого місця водія забезпечує високий рівень комфорту. Встановлено радіоприймач і додатковий вентилятор.


Конструктивні особливості:

  • Герметична скляна кабіна з круговим оглядом, з вентиляцією і опаленням, дах пластиковий.
  • Рівна підлога кабіни, просторе місце водія, на підлозі гумовий килимок.
  • Зручне розташування усіх органів управління в кабіні: важелі КПП розташовані праворуч сидіння, важіль реверсу ліворуч рульової колонки, важіль «ручний газ» праворуч рульової колонки.
  • Педалі управління підвісні, з просіченням і бічними упорами, педалі гальм роздільні з блокуванням.
  • Гальмо стоянки автомобільного типу, включення і переключення обертів ВВП одним важелем, зручний важіль включення переднього моста.
  • Комбінована панель приладів.
  • М'яке регульоване сидіння на амортизаторі, є ремінь безпеки.
  • Радіоприймач зі стереосистемою, виносна антена.
  • Заднє скло, бічні стекла і двері мають фіксатори для встановлення на провітрювання.
  • Склоочисники на передньому і задньому склі кабіни. На лобовому склі є шторка від сонця.
  • Підніжки водія (по дві сходинки з рифленого металу) з обох сторін, вертикальні поручні вздовж передніх стійок.
  • Регульовані сопла вентилятора-обігрівача, плафон внутрішнього освітлення кабіни.
  • Електричні перемикачі втоплені в кожух панелі приладів, замок запалювання з захисним ковпачком.
  • Великі прямокутні дзеркала заднього виду.


  • Двигун дизельний 4-циліндровий, без турбіни, потужність 45 к.с.
  • Великий паливний бак - пластиковий з металевим захистом, встановлений під кабіною - зручно заправляти; в горловині - сітчастий фільт, кришка на різьбі.
  • Легкий доступ до паливних фільтрів і до масляного фільтру, до заливної горловини картера двигуна.
  • На двигуні встановлений повітряний компресор, який можна відключати.
  • Повітряний фільтр сухий паперовий (2 елементи), з циклоном, із датчиком засміченості, встановлений під капотом біля радіатора.
  • Роздільний ремінний привід потужного електрогенератора (750 Вт) і вентилятора радіатора системи охолодження.
  • Захисна решітка радіатора складається з 2-х частин для зручності очищення.
  • Капот на двох газо-масляних підйомниках повністю закриває двигун, центральний замок капота, зручна бічна ручка відкривання замка.
  • Вихлопна труба і глушник закриті по всій довжині, коліно глушника також із захистом.


  • Формула коробки передач 12 + 12 = (4х3) + (4х3), окремий важіль реверсу.
  • Зчеплення дводискове.
  • Передній міст має регулювальний болт для обмеження поздовжнього вільного ходу.
  • Окремі гідросистеми ГОРУ і навісного механізму: баки і насоси.
  • Окремий внесений гидробак навішування великого обсягу.
  • Додатковий 2-секційний гідророзподільник з 4-ма муфтами.
  • Два типу задніх причіпних пристроїв: потужне для великого навантаження і друге - маятникова тяга для роботи буксира спільно з ВВП.
  • Пружинний демпфер центральної верхньої тяги.
  • Передні колеса 8.30-20, задні 12.4-28.
  • Диски всіх коліс на шпильках, є захист ніпелів спеціальними козирками.
  • Ширина колії задніх коліс регулюється перестановкою ободів і дисків.
  • Передні крила не впираються в картер двигуна при повороті коліс.
  • Передні навісні вантажі 6х24 кг.


  • Основні фари з автомобільними галогеновими лампами розжарювання.
  • Дві передні додаткові фари під дахом кабіни.
  • Чотири задні додаткові фари під дахом і на задніх крилах.
  • Повторювачі габаритів і поворотів на стійках дзеркал.
  • Задні ліхтарі: габарит, гальмо, поворот.
  • Табличка заднього номера з підсвічуванням.
  • Окремий блок перемикачів для управління склоочисниками, верхніми додатковими фарами, сигнальним маячком і вентилятором.
  • Катафоти-відбивачі в задніх ліхтарях, на задніх крилах і на задньому мосту.
  • Електророзетка для причепа.


На всі трактори Foton-Lovol надається гарантія 2 роки.