Мотоцикл {0}}

Мотоцикл {0}} від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
44 746,80 ₴ 45 660 ₴
-2%, залишилося 11 днів
В наявності

Доставка

 Самовивіз в м. Київ
Безкоштовно
 Делівері
50 - 3 000 ₴
 MeestExpress
50 - 3 000 ₴
 Нова Пошта
200 ₴
Детальніше про доставку

Оплата

 Післяплата

Опис

Опис мотоцикла SP200R-27

SPARK SP200R-27 — модель, що є лідером у лінійці універсальних дорожніх мотоциклів SPARK. У новій версії 2018 року мотоцикл не тільки зберіг, а навіть поліпшив свій чудовий динамічний зовнішній вигляд і прекрасні технічні характеристики, які видає 197-кубовий двигун із балансувальним валом. Він отримав нову задню підвіску зі здвоєним газовим амортизатором, новий задній щиток, нові покажчики поворотів і ще деякі «дрібниці». Треба зазначити, що ці зміни тільки зміцнили імідж моделі як мотоцикла «для вимогливих любителів». І дійсно: відмінний «движок», зручна посадка, хватке інформативне кермо, комфортні амортизатори, обтічна форма — усе так і вабить натиснути на кнопку стартера й полинути вдалечінь. А якщо раптом виникне перешкода, то надійні дискові гальма завжди зможуть вчасно зупинити стрімкий рух. Утім, розповімо про все за чергою, а тим часом зауважимо, що SP200R-27 не став менш доступним за ціною, але став відчутно впевненіше почувати себе на наших далеко не ідеальних шосейних дорогах, та й на ґрунтовці теж не підведе.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Кольорова гамма

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Модель SP200R-27 з 2018 року випускається в шести колірних варіантах:чорний, синій, червоний, оранжевий, зелений і білий. Як то кажуть, на будь-який смак.

Спортивний образ

Дизайн машини повною мірою відповідає найвищим вимогам як з питань ергономіки, так і з погляду сучасної мотоестетики. Стрімкий агресивний профіль, стрілоподібні боковини паливного бака, великорельєфна перфорована накладка на глушник — усе це створює візуальне відчуття швидкості навіть у стоячого мотоцикла.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Обводи й бокові виноси бензобака формують повітряні потоки, які плавно оточують водія з боків. За такої умови нижня частина потоку повітря, що набігає, спрямовується на ребра головки циліндрів, забезпечуючи відмінне охолодження. А обтічний передній щиток перекидає фронтальний потік під гострим кутом вгору, відчутно знижуючи вітрове навантаження на водія. Про переважну орієнтацію аеродинаміки мотоцикла на рух із підвищеними швидкостями говорить також і форма щитка переднього колеса, і «літакового» виду обтічник сидіння, з ретельно вписаним у загальну концепцію заднім ліхтарем оригінальної конструкції, і рукоятки для пасажира, що нагадують крила.

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Сидіння є дворівневим – це не тільки робить посадку водія більш щільною й комфортною, але й дозволяє йому краще відчувати й контролювати динаміку руху мотоцикла. А для пасажира верхнє розташування заднього сидіння покращує огляд поверх мотошолома водія. До речі, повна вантажопідйомність мотоцикла — 150 кг. Заднє захисне крило на попередній версії було двосегментне і кріпилося безпосередньо на маятнику задньої вилки. Така конструкція непогано працює на асфальті, але на мокрій степовій дорозі користі від неї небагато. Тому у версії 2018 року було прийнято рішення встановити повноцінне заднє крило подовженої форми, що прекрасно захищає від бруду за будь-яких дорожніх обставин.

Функціональна оптика

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Продовжуючи тему дизайну й ергономіки, не можна не згадати пристрої освітлення і світлової сигналізації. Багатосегментна фара оригінальної форми оснащена яскравою дворежимною (ближнє й дальнє світло) автомобільною лампою, а також сучасними світлодіодними габаритними вогнями. Світлодіодними є також передні й задні покажчики поворотів, повторювачі на боковинах паливного бака й ліхтар освітлення номерного знака. До речі, для підвищення безпеки під ліхтарем номерного знака й на обох стійках передньої вилки закріплені світловідбивачі. А передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони взаємозамінні.

Панель приладів: максимальна інформативність

Мотоцикл SPARK SP200R-27

На мотоциклі встановлена сучасна електронна панель приладів, що не має механічних частин, уся інформація виводиться на підсвічений РК-дисплей. Колір підсвічування можна обрати з чотирьох варіантів: червоний, синій, оранжевий і зелений. Показання тахометра й кількість палива в баку відображаються у вигляді інтуїтивно зрозумілих графічних діаграм, показання спідометра й одометра виводяться в цифровому вигляді. Є також індикатор заряду АКБ і годинник. Над РК-екраном розміщені світлові індикатори нейтральної передачі й номера включеної передачі, а також дальнього світла й поворотів.

Ергономіка

Мотоцикл SPARK SP200R-27

В цілому дизайн і ергономіка мотоцикла залишають відчуття продуманості і завершеності всіх елементів. Все функціонально і раціонально, все на своєму місці, потрібного розміру і форми. У той же час немає ніяких непотрібних «архітектурних надмірностей», несучих чисто декоративну функцію. До речі, про функціональність: і пасажирські, і водійські підніжки по обидва боки зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну.

Кермо зручне, класичне, з широким хватом. Рукоятки еластичні, з пластиковими захисними закінцівками. Дзеркала заднього виду ідеально вписані в загальну концепцію дизайну, закріплені на кронштейнах з підвищеною жорсткістю для зниження вібрації і рознесені по сторонам на максимальну ширину, щоб забезпечити огляд ззаду і не загороджувати огляд спереду.
Мотоцикл SPARK SP200R-27

Двигун і трансмісія

Мотоцикл SPARK SP200R-27

Перейдемо до розгляду силової й ходової частин мотоцикла. Як ми зазначили на початку, на мотоциклі встановлений одноциліндровий 4-тактний верхньоклапанний бензиновий двигун із повітряним охолодженням. Марка двигуна FT163FMJ. Обсяг циліндра 197 куб. см, номінальна потужність 15,0 к. с. (11,0 кВт) (при 8500 ± 500 об/хв). Максимальний крутний момент — 13,0 Нм при 5500 об/хв. Особливістю цього двигуна є наявність балансувального вала у конструкції, що значно знижує вібрацію й покращує динамічні характеристики, особливо на низьких і середніх обертах. Потужності і прийманості двигуна достатньо, щоби можна було на хорошій дорозі і за сприятливих погодних умов рухатися зі швидкістю 110 км/год і навіть більше.

Звісно, запалювання електронне, CDI, електростартер і кікстартер. Коробка передач традиційна мотоциклетна п’ятишвидкісна, некругова: перша передача – важіль вперед, інші – важіль назад. Нейтраль – між першою і другою передачами. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Паливний бак вміщує 13,5 літрів палива. Тип моторного масла — напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Привід заднього ведучого колеса — відкрита ланцюгова передача, зірочки зліва. Зверху ланцюг закритий пластиковим кожухом. Вилка задньої підвіски виконана з прямокутного профілю, механізм натягу ланцюга на обох пір’ях вилки прибраний всередину для захисту від вологи та бруду. Амортизатори газомасляні з ресивером, пружина змінного кроку й діаметра. Таке поєднання дозволяє з одного боку зберігати повний контроль над мотоциклом у разі проходження поворотів і віражів, з іншого боку — ефективно гасити коливання підвіски на нерівній дорозі й забезпечувати комфорт водієві й пасажирові. Передня підвіска традиційна телескопічна, перевернутого типу, на масляних амортизаторах. Колісні диски легкосплавні, литі, п’ятиспицеві, практично не створюють інерційного моменту під час розгону і гальмування мотоцикла.

Мотоцикл SPARK SP200R-27
Мотоцикл SPARK SP200R-27

Гальма дискові, гідравлічні і спереду, і ззаду. Для швидкісної машини це важлива перевага, бо дає можливість гарантовано зупинити її на мінімальній дистанції гальмування. Загалом, SPARK SP200R-27 – це той мотоцикл, на якому ви будете не просто їздити кожен день у ваших справах, а й отримувати від цього неабияке задоволення.

Характеристики

Код товару
000054585
Виробник
Spark
Дополнительно
Гофрированные чехлы на стойках передней вилки
Количество мест
Двухместный
Тип охлаждения
Воздушное охлаждение
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас, Дуплексная, трубчатый каркас
Показати всі