Мотоцикл {0}}
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Опис мотоцикла SPARK SP200R-25I версія 2018 р.
SPARK SP200R-25I – одна зі старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2018 року цей мотоцикл отримав цілу низку корисних конструктивних удосконалень, а також покращений дизайн. Переглянута комплектація й обвіси: як то кажуть, усе, що потрібно й нічого зайвого. Але загалом він так і залишився солідним добрим 197-кубовим класичним двомісником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.
Кольорова гама
Нова версія SPARK SP200R-25I пропонується в шести варіантах колірного оформлення: чорному, червоному, синьому, блакитному, зеленому та білому.
Спортивний образ
Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з підведеною і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість із його спортивними побратимами більш високого класу.
Це відчуття посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.
Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, що вбудований в обтічник сидіння.
Слід зазначити, що пасажирське сидіння у SPARK SP200R-25I повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажопідйомність мотоцикла складає 150 кг (при власній масі 117 кг), що безпосередньо наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, звичайно, подовжене заднє крило прекрасно захищає і сам мотоцикл, і пасажира від бруду, що летить із колеса.
Функциональная оптика
У SPARK SP200R-25I передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони однакові, а значить, взаємозамінні.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається завдяки багатосегментному відбивачу. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши за цих обставин яскравості світлового потоку.
Панель приладів: максимальна інформативність
За щитком обтічника SPARK SP200R-25I розташована нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном і інформативністю вона більше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, стрілочні спідометр і тахометр, що прекрасно читаються в будь-якій ситуації. На спідометрі, як і має бути: два лічильники – загального й щоденного пробігів. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники. А ще в цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз’єм для зарядки мобільних гаджетів, цифровий годинник та індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон («на ходу» в мотошоломі дзвінка можна й не почути).
Ергономіка
Завершуючи тему дизайну й ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду й не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.
Двигун і трансмісія
Тепер подивимося детальніше на конструкцію мотоцикла й почнемо, звичайно, з двигуна. Чудово себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML, що розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв. Максимальний крутний момент − 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоби без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а часом і швидше.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження − повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо − неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла − напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище, для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Трансмісія й ходова частина цілком мають класичну схему: ланцюговий привід із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска − маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска − перевернутого типу.
Коробка передач п’ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер ввімкненої передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє − барабанне, механічне.
Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку й ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість за будь-якого навантаження. П’ятиспицеві колеса − легкі й міцні одночасно − покращують динаміку розгону.
Витрата палива й сервіс
Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці . Але про всяк випадок аварійний запас є: достатньо перемкнути паливний кран у потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомайстерні або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I − невибаглива й надійна «робоча конячка», але водночас досить зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.