Мотоцикл {0}}
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Опис мотоцикла SP125C-2C
Огляд мотоцикла SP125C-2C
SPARK SP125C-2C – двоколісний вундеркінд
Навіть досвідчений мотоцикліст не відразу впізнає в новому вигляді мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну АЛЬФУ, тому що ця модель є вражаючим симбіозом колишньої практичності, надійності й доступності з абсолютно новою динамічною спортивною стилістикою. І дійсно – чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів вищого рівня, що ідеально вписуються в новий дизайн:
- великі міцні п’ятиспицеві колеса з легкого сплаву, такі ж як у 150-кубових і 200-кубових машин;
- місткий стильний бензобак зі стрілчастими накладками;
- довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем і невеликим багажником;
- великий кофр для мотошолома з ручкою для перенесення;
- задня підніжка платформного типу з антифрикційною накладкою;
- складані підніжки водія;
- стильна фара з «вічками» в обтічному корпусі;
- високі захисні дуги чорного кольору на окремій міцній рамі;
- хижий аеродинамічний «дзьоб» перед двигуном;
- профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;
- ефектне складене переднє крило з оригінальними «вушками»;
- гофровані чохли на штоках передньої вилки;
- задні амортизатори із захисними стаканами;
- конічної форми глушник із чорною матовою металевою захисною накладкою;
- дзеркала заднього виду оригінальної ромбічної форми;
- яскрава світлодіодна матриця замість лампочки в задньому ліхтарі.
Отже, одна з найяскравіших новинок 2019 року — мотоцикл SP125C-2C хоча й наблизився впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями й експлуатаційними характеристиками, все ж таки є легким мотоциклом, який повною мірою зберіг усі переваги цього типу, у тому числі надійність, практичність і невисоку ціну. Безсумнівно, він є одним із найяскравіших і гідних уваги представників великого сімейства легких дорожніх мотоциклів класичної компоновки з об`ємом двигуна до 125 куб. см. Досить було б просто поставити його поруч із будь-якою іншою Альфою, щоби на власні очі побачити різницю, але ми розглянемо всі його переваги й особливості детально.
Головні відмінні якості цього мотоцикла – його виняткова практичність і функціональність, тобто хороші експлуатаційні якості при досить доступній ціні. Цей мотоцикл для тих, кому передусім важливі не стільки відчуття швидкості й «зустрічний вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька – 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно і з комфортом доїхати до місця призначення й довезти пасажира (загальна вантажопідйомність як у великих мотоциклів – 150 кг).
Завдяки своїй універсальності, мотоцикл в однаковій мірі підходить і новачкам, і бувалим мотоциклістам. Новачкам він пробачить невеликі огріхи в управлінні, що неминучі в період навчання водінню. А бувалі водії будуть впевнено почувати себе на ньому і в стрімкому міському потоці, і при неспішній їзді путівцем. До речі, варто зазначити, що через свою високу маневреність і відмінну керованість, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповоротними мотобайками. А завдяки швидкому розгону й динамічності він легко виграє дистанцію в скутерів.
Мотоцикл нової версії 2019 року пропонується в п'яти варіантах колірного оформлення: чорний, сірий, червоний, бордовий і синій.
Динамічний дизайн
SPARK SP125C-2C проектувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має досить привабливий динамічний дизайн, за який власникові не доведеться червоніти.
Місткий трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох сторін закритий стрілчастими декоративними накладками, які відчутно додають зовнішності мотоцикла спортивний характер. Двоколірний передній щиток (до речі, дуже ефективно вкриває від бризок і бруду) також виконаний у спортивному стилі. Фара має краплевидний обтічний профіль.
Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний «дзьоб», головне завдання якого – формування повітряного потоку, що обдуває ребра головки циліндра.
Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, подовжене заднє крило й конічний глушник зі стрілчастою металевою накладкою, що захищає ногу пасажира від можливого опіку.
Функціональна оптика
Наявність ефективної фари і приладів світлової сигналізації дозволяє без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C у будь-який час доби й на будь-яких дорогах.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням волосків «ближнє/дальнє». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре освітлює дорогу й не сліпить зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовані дві лампи підсвічування.
Задній ліхтар трохи незвичайний: з розсіювачем білого кольору. Справа в тому, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості світіння: «габарит» і «гальмо». Потужне світло цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у найбільш сонячний день.
Передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах: не відламаються в разі випадкового удару й абсолютно травмобезпечні. До того ж, вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки в темний час доби, на стійці керма й на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.
Панель приладів
Будь-який прилад тим надійніший та довговічніший, чим менше в ньому будь-яких додаткових «наворотів». Саме тому на приладовій панелі мотоцикла встановлені тільки найнеобхідніші компоненти: мільйони разів перевірений механічний спідометр із лічильником кілометражу, сигнальні індикатори вмикання покажчиків поворотів, індикатор дальнього світла та індикатори увімкненої передачі «N-1-2-3-4» (чому важлива для цього мотоцикла індикація передач, пояснимо трохи нижче). І там, на панелі приладів, розташований і замок запалювання.
Ергономіка органів управління
Завдяки зручній посадці, раціональному розміщенню центру ваги конструкції та продуманій ергономіці всіх елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий і слухняний у керуванні. Не занадто широке, але й не вузьке кермо з регулюванням кута нахилу – якраз те, що потрібно для точного маневрування в міському режимі. Та й на путівці він не вирветься з рук у разі наїзду на камінь або попаданні переднього колеса в ямку. Тим паче, що рукоятки керма – з пружним антифрикційним покриттям.
На рукоятках керма змонтовані важелі зчеплення й переднього гальма. Праворуч і ліворуч – комбіновані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвічування і фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього виду великі, але завдяки оригінальній формі, зовсім не заважають огляду вперед.
Ліворуч від підніжки водія – важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей важіль двоплечий, що досить зручно, бо дає змогу водієві їздити практично в будь-якому взутті. Праворуч – педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати і плавно, і різко – як того вимагає конкретна дорожня ситуація. Там, праворуч, і відкидний важіль кікстартера. Підніжки водія також зроблені складаними. У складеному стані вони не чіпляються за ноги водія під час перекочування мотоцикла вручну з місця на місце.
Особливості конструкції
Говорячи про ергономіку, не можна не згадати сидіння мотоцикла: воно повноцінне, не вкорочене, як на багатьох інших мотоциклах цієї потужності (нагадаємо: загальна вантажопідйомність SPARK SP125C-2C – 150 кг). Для зручності посадки та висадки пасажира лінія сидіння розташована майже горизонтально. Оскільки мотоцикл призначений більшою мірою для міської експлуатації, де важливо постійно маневрувати, а для цього – відчувати положення мотоцикла, сидіння зроблено напівтвердим, інформативним, а водійська частина виконана з чашоподібним заниженням, що робить посадку більш щільною. Для захисту ніг водія від травм під час падіння або зіткнення, встановлені дуги безпеки, вірніше не окремі дуги, а єдина рама, яка бере на себе всі зусилля і зберігає в цілості не тільки водія, але й мотоцикл.
Бічні кріплення невеликого заднього багажника зручно використовувати як пасажирські ручки. На багажнику кріпиться великий знімний пластиковий кофр із ручкою для перенесення. У нього можна покласти мотошолом або інші речі. З боку пасажира кофр має спеціальну накладку, щоб пасажиру було комфортно сидіти під час тривалих поїздок. Якщо кофр зняти, багажник можна використати за прямим призначенням: для перевезення невеликих вантажів.
Задні амортизатори мають пружину зі змінним кроком навивки, щоби зберігати ефективність і з одним їздцем, і з двома. Жорсткість амортизаторів можна регулювати поворотом ступінчастої втулки. Верхня частина амортизаторів закрита спеціальними захисними стаканами, що оберігають ноги й одяг пасажира від защемлення між витками пружини.
Підніжка пасажира – платформного типу, з антифрикційною накладкою – дуже зручно й безпечно під час тривалих поїздок. Подовжене заднє крило прекрасно захищає від бруду, що летить із ведучого колеса, і сам мотоцикл, і пасажира. Ланцюгова передача, що розташована на лівому боці, також закрита захисним кожухом.
Двигун, трансмісія й ходова частина
На мотоциклі встановлений одноциліндровий чотиритактний карбюраторний двигун моделі 1P54FMI, який відмінно себе зарекомендував. Робочий об′єм двигуна – 120 см3, потужність 7,5 к. с. при 7500 ± 500 об/хв. Максимальний крутний момент — 7,0 Нм при 5000 об/хв. Це цілком гідний показник для мотоцикла такого класу.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо – неетилований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла – напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Коробка передач – чотиришвидкісна, кільцевого типу; нейтральна передача — між 1-ою і 4-ою передачами. Передачі можна перемикати і в прямому, й в зворотному напрямку. Саме тому необхідна індикація ввімкненої передачі на панелі приладів: щоби точно знати, яка передача ввімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні.
Задня підвіска – маятникова, на двох амортизаторах; передня підвіска – перегорнутого типу. І передні, і задні гальма – барабанні, механічні. Вони не такі швидкі, як дискові, але для легкого мотоцикла це несуттєво. Натомість у барабанних гальм істотно більший ресурс роботи, та й їхня вартість відчутно нижча, ніж у дискових гідравлічних.
П’ятиспицеві литі колеса легкі та міцні одночасно (такі зазвичай встановлюють на 150-кубові або навіть на 200-кубові моделі) – покращують динаміку розгону при старті зі світлофора. Також для поліпшення динаміки розгону встановлена 40-зубова задня зірочка.
Експлуатація та сервіс
При всіх своїх безперечних перевагах і вигляді, який запам’ятовується, SPARK SP125C- має досить скромні габарити – 1900х760х1100 мм, порівняно коротку колісну базу – 1220 мм і невелику вагу – усього 85 кг. Це дуже добре не лише з погляду його зберігання або паркування в умовах обмеженості місця, але і з погляду повсякденної експлуатації. У разі потреби мотоцикл навіть самотужки зовсім неважко перемістити убік у міському заторі або витягнути з бруду при застряганні на мокрому путівці. А в нормальних умовах його цілком під силу експлуатувати тендітній жінці або підлітку. Тим паче, що за технічними параметрами SPARK SP125C-2C потрапляє в категорію А1 – отримання водійського посвідчення на нього не повинно викликати значних труднощів.
Крім того, поєднання невеликої ваги й досить потужного двигуна має ще одну дуже важливу перевагу – економічність. Витрата бензину, якщо не ганяти на максимальній швидкості, становить усього близько двох літрів на 100 км пробігу, так що ви не будете частим гостем на бензозаправці. Але про всяк випадок аварійний запас усе ж таки є: щоби ним скористатися, достатньо перемкнути паливний кран у потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомайстерні або самостійно в гаражі.
Отже, якщо ви шукаєте швидкий, із сучасним дизайном, але невибагливий, економічний і недорогий мотоцикл для активного щоденного використання, то яскравий і харизматичний SPARK SP125C-2C – саме те, що вам потрібно.