Мотоцикл {0}}

Мотоцикл {0}} від компанії ТД "УСI ТОВАРИ" - фото 1
22 688 ₴
Немає в наявності

Доставка

Показати всі 5 способів доставки

Оплата

Характеристики

Код товару
000126875
Виробник
Spark
Рама
Дуплексна, трубчастий каркас
Коробка передач
механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
Додатково
Гофровані чохли на стійках передньої вилки
Тип мотоцикла
Дорожній легкий
Тип стартера
Електростартер, кікстартер
Тип палива
Бензин з октановим числом не нижче 92
Вантажопідйомність, кг
150
Тип охолодження
Повітряне охолодження
Тип двигуна
Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Сидіння
Дорожнього типу, м'яке, однорівневе, повної довжини
Кількість місць
Двомісний
Максимальна швидкість, км год
80
Модель двигуна
1P53FMH
Повітряний фільтр
Одноразовий паперовий
Колісна база, мм
1180
Зчеплення
Механічне, багатодискове, в масляній ванні
Робочий об'єм двигуна, см3
107
Об'єм паливного бака, л.
8,0
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
2000х680х1300
Амортизатори задні
Пружинно-масляні
Амортизатори передні
Масляні
Балансувальний вал
Нема
Гальмівна рідина
Нема
Генератор, (напруга, В) (потужність, Вт)
14/85
Діаметр циліндра, хід поршня, мм
52,4, 49,5
Задня оптика
Задній ліхтар навісний комбінований: гальмо, габарит, освітлення номера (лампи розжарювання). Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Задній багажник
Повнорозмірний
Запалювання
Електронне, CDI
Комплект інструменту (зип)
Стандартний
Конструкційна маса, кг
83
Кількість і розташування клапанів
2, верхнє
Масляний фільтр
Полімерна сітка
Напруга бортової електромережі, В
12
Номінальна витрата палива, л 100 км
2,0
Номінальна потужність, кВт (к.с.)
5,0 / 6,8
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л
0,5
Паливні фільтри
Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
Передня оптика
Фара кругла з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Приладова панель
Роздільна. Механічні спідометр і тахометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти.
Підніжки водія
Невідкидні
Система подачі палива
Самоплив
Тип заднього гальма
Барабанний механічний
Тип моторного мастила
Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип переднього гальма
Барабанний механічний
Протиугінна сигналізація
Нема
Блокування повороту керма
Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання
Нема
Кофр для мотошолома
Не швидкознімний
Захистна накладка на глушнику
Хромована
Підніжки пасажира
Платформного типу з протиковзкою накладкою
Привід заднього колеса
Ланцюгова передача 14/40 в захисному кожусі
Диск переднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Диск заднього колеса
Легкосплавний литий 5-спицевий
Підвіска переднього колеса
Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса
Маятникова з двома амортизаторами
Висота по сидінню водія, мм
780
Захистна накладка на випускній трубі
Нема
Дуги безпеки
Фарбовані чорні
Захист ніг пасажира
Нема
Максимальні оберти колінчастого валу, об хв
8000
Розташування розподільного вала
Верхнє
АКБ тип, ємність, А*год
Кислотно свинцева, 7
Розмір шин передня задня
2.50-17 / 2.75-17
Тип протектора, передній задній
Дорожній універсальний "асфальт/грунт"

Опис

Опис мотоцикла SP110С-2WQ

Мода змінюється, а класика вічна. Це твердження якнайкраще характеризує один із найпопулярніших у світі легких мотоциклів – стару добру класичну АЛЬФУ. За десятки років виробництва «всі його дитячі хвороби давно вивчені та вилікувані», конструкція доведена практично до ідеалу, а за співвідношенням «ціна/якість» ніщо інше не може зрівнятися. Проте «класика» зовсім не означає, що в конструкції та дизайні мотоцикла немає місця для сучасних рішень, і нова модель АЛЬФИ — SPARK SP110C-2WQ – найкраще тому підтвердження::

класичне компонування, традиційний дизайн;

великі легкосплавні 5-спицеві диски з червоною смугою, як у 150-кубових і 200-кубових машин;

стильна кругла фара в корпусі чорного кольору з галогенною лампою;

міцні зварні захисні дуги й захист ніг пасажира;

складані підніжки водія;

задня підніжка платформного типу з антиковзною накладкою;

задні амортизатори з захисними стаканами;

великий швидкознімний кофр;

звуковий повторювач сигналу поворотів;

спідометр/одометр, тахометр, облік добового пробігу;

великий комбінований задній ліхтар;

бокові відбивачі на передній вилці;

уся оптика сертифікована за євростандартом;

дзеркала заднього виду оригінальної овальної форми з поліпшеним оглядом;

додатковий змінний паливний фільтр;

гофра на передній вилці;

універсальний протектор для асфальту і ґрунтовки.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ


Дійсно, АЛЬФА – не просто мотоцикл, а справжня легенда, осідлавши яку, відразу розумієш, що це «мотоцикл для життя». SPARK SP110C-2WQ ідеальний для початківців, оскільки досить міцний, безпечний і пробачає багато помилок водія. А висока економність, чудова маневреність, зручна посадка й щедра комплектація задовольнять досвідчених мотоциклістів під час тривалої та інтенсивної експлуатації як у місті, так і в сільській місцевості.

Отже, головні відмінності мотоцикла АЛЬФА SPARK SP110C-2WQ – незвичайна практичність і універсальність у поєднанні з дуже доступною ціною. Він повністю передбачуваний і йому цілком можна довіряти: якщо своєчасно проводити технічне обслуговування, замінювати витратні матеріали й не надто захоплюватися перегонами пересіченою місцевістю, SPARK SP110C-2WQ вірно прослужить своєму господареві довгі роки. Але навіть якщо і трапиться поломка, величезний вибір досить недорогих запчастин і комплектовання на цей мотоцикл є ледве чи не в кожному сільському магазині. До речі, у будь-якому мотосалоні є вибір додаткових аксесуарів, що вражає: вітрове скло, дзеркала з підсвічуванням, захист від бруду на дуги безпеки, бризковики, захист для рук тощо.

Давайте ж познайомимося з новою версією SPARK SP110C-2WQ ближче. Ми впевнені: навіть ті, хто давно знайомий з АЛЬФОЮ і вважає, що знає її вздовж і вшир, знайде тут для себе щось нове й цікаве.

Кольорова гама

SPARK SP110C-2WQ випуску 2020 року пропонується в кольоровій гамі, що стала вже традиційною для легких мотоциклів SPARK: чорний, сірий, бордовий і синій.

Класичний дизайн

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Як уже зазначалося, дизайн SPARK SP110C-2WQ – строгий, класичний: є все необхідне, але немає нічого зайвого.

Фара велика кругла, з хромованим ободом, що в комплексі з іншими хромованими деталями доповнює класичний вигляд мотоцикла.

Традиційний «альфовський» бензобак вміщує 8 літрів бензину, а його кришка замикається на ключ.

Сидіння, довге, однорівневе та розташоване горизонтально.

Широкі довгі щитки переднього й заднього колеса не лише добре захищають водія від бруду, але й надають вигляду мотоцикла завершеності, солідності.

Ефективна оптика

Класична яскрава фара з галогенною лампочкою чудово освітлює дорогу й дає можливість впевнено рухатися в будь-який час доби. Але якщо раптом буде потрібно додаткове освітлення, є багато зручних місць для встановлення додаткових фар.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Задній ліхтар великий, комбінованого типу, добре помітний і в темний, й у світлий час доби. У нього вбудовано й підсвічування номерного знака. Для підвищення рівня пасивної безпеки на стійках керма встановлені катафоти-відбивачі. Усі оптичні елементи сертифіковані за європейським зразком.

Панель приладів

Панель приладів також класична трикорпусна, але хромовані акценти додають свіжості зовнішньому вигляду.

Ліворуч встановлений великий круглий стрілковий спідометр, з якого чудово зчитується інформація, із подвійним лічильником пробігу – загальним і добовим. Праворуч – стрілковий тахометр такого ж розміру.

На центральній секції розташовані світлові індикатори нейтралі й номера ввімкненої передачі, дальнього світла, покажчиків поворотів, а також замок запалювання. Є звуковий повторювач сигналу поворотів («пискавка»).

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Ергономіка органів керування

Мотоцикл АЛЬФА сконструйований у такий спосіб, аби ним могли безпечно і з комфортом користуватися люди різного зросту і ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу рульової колонки, що дає змогу стійко тримати траєкторію, рухаючись на великій швидкості. Водночас SP110C-2WQ має чудову керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній ґрунтовій дорозі. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування руків’їв керма можна регулювати під зріст водія.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

На кермі розташовані важелі керування зчепленням і переднім гальмом, а також комбіновані перемикачі роботи електроприладів, зокрема кнопки електростартера і звукового сигналу, клавіші керування світлом фари та швидкого глушіння двигуна, керування сигналами поворотів та ін.

Дзеркала заднього виду овальні, закріплені на жорстких стійках і забезпечують чудовий огляд. Встановлено замок блокування керма в стоянковому стані.

Штоки стійок передньої вилки закриті гофрованими чохлами — це не лише збільшує строк служби вилки, але й поліпшує зовнішній вигляд мотоцикла.

Перемикання механічної кругової коробки передач здійснюється двоплечим важелем, розташованим ліворуч від двигуна. Праворуч – потужна педаль заднього гальма і відкидний важіль кікстартера.

Особливості конструкції і безпека

Універсальність і безпека мотоцикла SP110C-2WQ забезпечуються завдяки грамотному використанню основних і навісних елементів конструкції. Сидіння, як уже зазначалося, двомісне, довге, однорівневе, горизонтально розташоване, вантажопідйомністю 150 кг. На ньому абсолютно не тісно їхати вдвох із пасажиром, а під час самостійної поїздки можна легко змінювати посадку від вертикальної чоперної до низької спортивної. Можливість зміни пози особливо зручна за тривалих поїздок.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Безпека водія гарантується трубчастими дугами безпеки, звареними в єдину міцну захисну раму. Кріпильні елементи цієї рами розраховані так, що деформуються в разі бічного падіння й гасять, у такий спосіб, енергію удару. Водночас і водій, і основна рама мотоцикла залишаються без ушкоджень, і навіть самі дуги безпеки тільки дряпаються, але не мнуться. Підніжки водія зроблені складаними, щоб за них не чіплялися ноги під час перекочування мотоцикла з місця на місце вручну.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Безпека пасажира гарантується цілим комплексом конструктивних елементів. Насамперед – це, звичайно, зручне повноцінне пасажирське місце. Підніжки пасажира – широкі й довгі, платформного типу, оснащені гумовими антиковзними накладками. Конструктивно підніжки пасажира з’єднані в одне ціле з багажником і з захисним огородженням заднього колеса, що виключає потрапляння ніг пасажира в колісний диск. На багажнику встановлений великий пластиковий кофр.

Його можна використовувати для зберігання мотошолома або перевезення речей. Для підвищення комфорту пасажира, на кофрі є широка профільована накладка, яка утворює імпровізовану спинку сидіння. Крім того, пружини задніх амортизаторів закриті зверху захисними стаканами, щоб ноги або одяг пасажира не могли застрягати між витками пружини. А вихлопна труба й конічний глушник закриті декоративними хромованими накладками, щоб уникнути опіків.

Двигун, трансмісія і ходова частина

Дуплексна рама мотоцикла досить жорстка й добре протистоїть скручуванню – це важливо для збереження керованості на поганій дорозі.

Одноциліндровий чотиритактний двигун моделі 1R52FMH має робочий об’єм 107 см3, розвиває потужність 6,8 к. с. і дає змогу мотоциклу розвивати максимальну швидкість до 85 км/год. Запуск двигуна здійснюється електростартером або кікстартером. Карбюратор зроблений за японською ліцензією, забезпечує добру динаміку розгону, але водночас досить економний: витрата бензину лише приблизно 2,0 літри на 100 км у крейсерському режимі руху. Є додатковий змінний фільтр для найкращого очищення палива.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Горизонтальне розташування двигуна й головка циліндра з поздовжніми ребрами зумовлюють добре його охолодження потоком повітря, що набігає. Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Рекомендована до використання напівсинтетична моторна олива SPARK 4T 10W-40 API SL.

На АЛЬФУ можуть встановлюватися різні варіанти коробок передач. У цій моделі встановлена найбільш надійна чотиришвидкісна коробка передач кільцевого типу, з нейтральною передачею між 1-ю та 4-ю передачами. Передачі можна перемикати як у прямому, так і у зворотному напрямках. Саме тому необхідна індикація ввімкненої передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Ланцюгова передача повністю прибрана в металевий кожух для захисту від пилу, бруду й каменів.

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

Традиційна для мотоциклів цього типу маятникова задня підвіска оснащена двома енергоємними пружинно-масляними амортизаторами зі ступеневим регулюванням жорсткості. Пружини забезпечують комфорт і керованість на всіх режимах експлуатації мотоцикла. Гальма переднє й заднє – барабанні, механічні. Вони можуть дещо поступатися в ефективності дисковим, але помітно виграють у простоті та ремонтопридатності, окрім того такий тип гальм краще захищений від каменів та пилу.

17-дюймові колеса оснащені сучасними литими п’ятиспицевими дисками, легкими й міцними одночасно. Такі диски забезпечують чудову динаміку розгону та роботу амортизаторів на дорожніх нерівностях. Раніше їх встановлювали тільки на 150-кубові або 200-кубові моделі. Ободи чорні, з червоною смужкою — це надає мотоциклу особливого шарму. Протектор шин — універсальний із високим рельєфом, дає чудове зчеплення як з асфальтом, так і зі щебенем або ґрунтом.

Експлуатація та сервіс

За десятиліття експлуатації в різних країнах і на всіх континентах, мотоцикл АЛЬФА показав себе таким вдалим, надійним і зручним, що його перевага не потребує додаткового підтвердження. Завдяки легкості й невеликим габаритам він чудово придатний як підлітку, який прагне поганяти вулицями в компанії друзів, так і дорослій людині — для щоденних рейсів на роботу, і пенсіонеру — для поїздок на дачу, риболовлю, чи в ліс по гриби. А останнім часом АЛЬФУ успішно опановують багато представниць прекрасної статі.

Окрім універсальності, економності й невисокої ціни, великими перевагами АЛЬФИ є також простота експлуатації, обслуговування та ремонту. Для цього не потрібні якісь спеціальні дорогі пристосування або хитрі інструменти, не потрібно їхати на фірмове СТО — усе можна зробити самостійно в будь-якій майстерні, у гаражі або навіть просто на вулиці. Водночас АЛЬФА має чудові можливості для модернізації, як ми вже зазначали, кількість аксесуарів для цього мотоцикла в продажу більша, ніж для будь-якого іншого.

Як бачимо, класичний легкий мотоцикл АЛЬФА займає гідне місце серед речей, цінність яких підтверджена часом. А якщо ви оберете його в супутники життя, то він стане вам вірним другом і надійним помічником.