Мотоцикл {0}}
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Опис мотоцикла SP110С-2WQ
Мода змінюється, а класика вічна. Це твердження якнайкраще характеризує один із найпопулярніших у світі легких мотоциклів – стару добру класичну АЛЬФУ. За десятки років виробництва «всі його дитячі хвороби давно вивчені та вилікувані», конструкція доведена практично до ідеалу, а за співвідношенням «ціна/якість» ніщо інше не може зрівнятися. Проте «класика» зовсім не означає, що в конструкції та дизайні мотоцикла немає місця для сучасних рішень, і нова модель АЛЬФИ — SPARK SP110C-2WQ – найкраще тому підтвердження::
класичне компонування, традиційний дизайн;
великі легкосплавні 5-спицеві диски з червоною смугою, як у 150-кубових і 200-кубових машин;
стильна кругла фара в корпусі чорного кольору з галогенною лампою;
міцні зварні захисні дуги й захист ніг пасажира;
складані підніжки водія;
задня підніжка платформного типу з антиковзною накладкою;
задні амортизатори з захисними стаканами;
великий швидкознімний кофр;
звуковий повторювач сигналу поворотів;
спідометр/одометр, тахометр, облік добового пробігу;
великий комбінований задній ліхтар;
бокові відбивачі на передній вилці;
уся оптика сертифікована за євростандартом;
дзеркала заднього виду оригінальної овальної форми з поліпшеним оглядом;
додатковий змінний паливний фільтр;
гофра на передній вилці;
універсальний протектор для асфальту і ґрунтовки.
Дійсно, АЛЬФА – не просто мотоцикл, а справжня легенда, осідлавши яку, відразу розумієш, що це «мотоцикл для життя». SPARK SP110C-2WQ ідеальний для початківців, оскільки досить міцний, безпечний і пробачає багато помилок водія. А висока економність, чудова маневреність, зручна посадка й щедра комплектація задовольнять досвідчених мотоциклістів під час тривалої та інтенсивної експлуатації як у місті, так і в сільській місцевості.
Отже, головні відмінності мотоцикла АЛЬФА SPARK SP110C-2WQ – незвичайна практичність і універсальність у поєднанні з дуже доступною ціною. Він повністю передбачуваний і йому цілком можна довіряти: якщо своєчасно проводити технічне обслуговування, замінювати витратні матеріали й не надто захоплюватися перегонами пересіченою місцевістю, SPARK SP110C-2WQ вірно прослужить своєму господареві довгі роки. Але навіть якщо і трапиться поломка, величезний вибір досить недорогих запчастин і комплектовання на цей мотоцикл є ледве чи не в кожному сільському магазині. До речі, у будь-якому мотосалоні є вибір додаткових аксесуарів, що вражає: вітрове скло, дзеркала з підсвічуванням, захист від бруду на дуги безпеки, бризковики, захист для рук тощо.
Давайте ж познайомимося з новою версією SPARK SP110C-2WQ ближче. Ми впевнені: навіть ті, хто давно знайомий з АЛЬФОЮ і вважає, що знає її вздовж і вшир, знайде тут для себе щось нове й цікаве.
Кольорова гама
SPARK SP110C-2WQ випуску 2020 року пропонується в кольоровій гамі, що стала вже традиційною для легких мотоциклів SPARK: чорний, сірий, бордовий і синій.
Класичний дизайн
Як уже зазначалося, дизайн SPARK SP110C-2WQ – строгий, класичний: є все необхідне, але немає нічого зайвого.
Фара велика кругла, з хромованим ободом, що в комплексі з іншими хромованими деталями доповнює класичний вигляд мотоцикла.
Традиційний «альфовський» бензобак вміщує 8 літрів бензину, а його кришка замикається на ключ.
Сидіння, довге, однорівневе та розташоване горизонтально.
Широкі довгі щитки переднього й заднього колеса не лише добре захищають водія від бруду, але й надають вигляду мотоцикла завершеності, солідності.
Ефективна оптика
Класична яскрава фара з галогенною лампочкою чудово освітлює дорогу й дає можливість впевнено рухатися в будь-який час доби. Але якщо раптом буде потрібно додаткове освітлення, є багато зручних місць для встановлення додаткових фар.
Задній ліхтар великий, комбінованого типу, добре помітний і в темний, й у світлий час доби. У нього вбудовано й підсвічування номерного знака. Для підвищення рівня пасивної безпеки на стійках керма встановлені катафоти-відбивачі. Усі оптичні елементи сертифіковані за європейським зразком.
Панель приладів
Панель приладів також класична трикорпусна, але хромовані акценти додають свіжості зовнішньому вигляду.
Ліворуч встановлений великий круглий стрілковий спідометр, з якого чудово зчитується інформація, із подвійним лічильником пробігу – загальним і добовим. Праворуч – стрілковий тахометр такого ж розміру.
На центральній секції розташовані світлові індикатори нейтралі й номера ввімкненої передачі, дальнього світла, покажчиків поворотів, а також замок запалювання. Є звуковий повторювач сигналу поворотів («пискавка»).
Ергономіка органів керування
Мотоцикл АЛЬФА сконструйований у такий спосіб, аби ним могли безпечно і з комфортом користуватися люди різного зросту і ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу рульової колонки, що дає змогу стійко тримати траєкторію, рухаючись на великій швидкості. Водночас SP110C-2WQ має чудову керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній ґрунтовій дорозі. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування руків’їв керма можна регулювати під зріст водія.
На кермі розташовані важелі керування зчепленням і переднім гальмом, а також комбіновані перемикачі роботи електроприладів, зокрема кнопки електростартера і звукового сигналу, клавіші керування світлом фари та швидкого глушіння двигуна, керування сигналами поворотів та ін.
Дзеркала заднього виду овальні, закріплені на жорстких стійках і забезпечують чудовий огляд. Встановлено замок блокування керма в стоянковому стані.
Штоки стійок передньої вилки закриті гофрованими чохлами — це не лише збільшує строк служби вилки, але й поліпшує зовнішній вигляд мотоцикла.
Перемикання механічної кругової коробки передач здійснюється двоплечим важелем, розташованим ліворуч від двигуна. Праворуч – потужна педаль заднього гальма і відкидний важіль кікстартера.
Особливості конструкції і безпека
Універсальність і безпека мотоцикла SP110C-2WQ забезпечуються завдяки грамотному використанню основних і навісних елементів конструкції. Сидіння, як уже зазначалося, двомісне, довге, однорівневе, горизонтально розташоване, вантажопідйомністю 150 кг. На ньому абсолютно не тісно їхати вдвох із пасажиром, а під час самостійної поїздки можна легко змінювати посадку від вертикальної чоперної до низької спортивної. Можливість зміни пози особливо зручна за тривалих поїздок.
Безпека водія гарантується трубчастими дугами безпеки, звареними в єдину міцну захисну раму. Кріпильні елементи цієї рами розраховані так, що деформуються в разі бічного падіння й гасять, у такий спосіб, енергію удару. Водночас і водій, і основна рама мотоцикла залишаються без ушкоджень, і навіть самі дуги безпеки тільки дряпаються, але не мнуться. Підніжки водія зроблені складаними, щоб за них не чіплялися ноги під час перекочування мотоцикла з місця на місце вручну.
Безпека пасажира гарантується цілим комплексом конструктивних елементів. Насамперед – це, звичайно, зручне повноцінне пасажирське місце. Підніжки пасажира – широкі й довгі, платформного типу, оснащені гумовими антиковзними накладками. Конструктивно підніжки пасажира з’єднані в одне ціле з багажником і з захисним огородженням заднього колеса, що виключає потрапляння ніг пасажира в колісний диск. На багажнику встановлений великий пластиковий кофр.
Його можна використовувати для зберігання мотошолома або перевезення речей. Для підвищення комфорту пасажира, на кофрі є широка профільована накладка, яка утворює імпровізовану спинку сидіння. Крім того, пружини задніх амортизаторів закриті зверху захисними стаканами, щоб ноги або одяг пасажира не могли застрягати між витками пружини. А вихлопна труба й конічний глушник закриті декоративними хромованими накладками, щоб уникнути опіків.
Двигун, трансмісія і ходова частина
Дуплексна рама мотоцикла досить жорстка й добре протистоїть скручуванню – це важливо для збереження керованості на поганій дорозі.
Одноциліндровий чотиритактний двигун моделі 1R52FMH має робочий об’єм 107 см3, розвиває потужність 6,8 к. с. і дає змогу мотоциклу розвивати максимальну швидкість до 85 км/год. Запуск двигуна здійснюється електростартером або кікстартером. Карбюратор зроблений за японською ліцензією, забезпечує добру динаміку розгону, але водночас досить економний: витрата бензину лише приблизно 2,0 літри на 100 км у крейсерському режимі руху. Є додатковий змінний фільтр для найкращого очищення палива.
Горизонтальне розташування двигуна й головка циліндра з поздовжніми ребрами зумовлюють добре його охолодження потоком повітря, що набігає. Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Рекомендована до використання напівсинтетична моторна олива SPARK 4T 10W-40 API SL.
На АЛЬФУ можуть встановлюватися різні варіанти коробок передач. У цій моделі встановлена найбільш надійна чотиришвидкісна коробка передач кільцевого типу, з нейтральною передачею між 1-ю та 4-ю передачами. Передачі можна перемикати як у прямому, так і у зворотному напрямках. Саме тому необхідна індикація ввімкненої передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Ланцюгова передача повністю прибрана в металевий кожух для захисту від пилу, бруду й каменів.
Традиційна для мотоциклів цього типу маятникова задня підвіска оснащена двома енергоємними пружинно-масляними амортизаторами зі ступеневим регулюванням жорсткості. Пружини забезпечують комфорт і керованість на всіх режимах експлуатації мотоцикла. Гальма переднє й заднє – барабанні, механічні. Вони можуть дещо поступатися в ефективності дисковим, але помітно виграють у простоті та ремонтопридатності, окрім того такий тип гальм краще захищений від каменів та пилу.
17-дюймові колеса оснащені сучасними литими п’ятиспицевими дисками, легкими й міцними одночасно. Такі диски забезпечують чудову динаміку розгону та роботу амортизаторів на дорожніх нерівностях. Раніше їх встановлювали тільки на 150-кубові або 200-кубові моделі. Ободи чорні, з червоною смужкою — це надає мотоциклу особливого шарму. Протектор шин — універсальний із високим рельєфом, дає чудове зчеплення як з асфальтом, так і зі щебенем або ґрунтом.
Експлуатація та сервіс
За десятиліття експлуатації в різних країнах і на всіх континентах, мотоцикл АЛЬФА показав себе таким вдалим, надійним і зручним, що його перевага не потребує додаткового підтвердження. Завдяки легкості й невеликим габаритам він чудово придатний як підлітку, який прагне поганяти вулицями в компанії друзів, так і дорослій людині — для щоденних рейсів на роботу, і пенсіонеру — для поїздок на дачу, риболовлю, чи в ліс по гриби. А останнім часом АЛЬФУ успішно опановують багато представниць прекрасної статі.
Окрім універсальності, економності й невисокої ціни, великими перевагами АЛЬФИ є також простота експлуатації, обслуговування та ремонту. Для цього не потрібні якісь спеціальні дорогі пристосування або хитрі інструменти, не потрібно їхати на фірмове СТО — усе можна зробити самостійно в будь-якій майстерні, у гаражі або навіть просто на вулиці. Водночас АЛЬФА має чудові можливості для модернізації, як ми вже зазначали, кількість аксесуарів для цього мотоцикла в продажу більша, ніж для будь-якого іншого.
Як бачимо, класичний легкий мотоцикл АЛЬФА займає гідне місце серед речей, цінність яких підтверджена часом. А якщо ви оберете його в супутники життя, то він стане вам вірним другом і надійним помічником.